Szolgáltatásaink
Közös képviselet és társasházkezelés szerződött partnereink részére.
Általános üzemeltetési ügyvitel
- Társasház adatainak adatbázisba vétele, folyamatos aktualizálása.
- Tulajdonosok adatainak, elérhetőségeinek adatbázisba vétele, folyamatos aktualizálása a társasház Adatvédelmi Szabályzatának figyelembe vételével.
- A társasház folyamatos, jogszabályi előírásainak megfelelő működtetése.
- Közgyűlések összehívása, levezetése, adminisztrációja.
- Közgyűlési Határozatok végrehajtása, végrehajttatása.
- Tulajdonosok tájékoztatása a házat érintő aktualitásokról, szabályozásokról.
- Szükséges eljárások megtétele az önkormányzatok, egyéb hatóságok, közmű szolgáltatók, külső szervek, valamint személyek felé.
- Általános, egyéb adminisztrációs feladatok folyamatos ellátása.
- Szerződések, megbízatások felterjesztése elfogadásra, azok felülvizsgálata, megkötése.
- Iratok, dokumentumok tárolása, őrzése.
- Bizalmas adatkezelés (törvényben előírtak szerint).
- Biztosítási ügyek intézése a közös épületrészekre vonatkozóan.
- „0”-ás adóbevallások intézése.
Pénzügyekkel kapcsolatos szolgáltatásaink
- A társasház pénzforgalmának nyilvántartása, számlák és kivonatok őrzése.
- A társasház bankszámláinak kezelése.
- Fizetési morál felmérése, annak javítására való törekedés.
- Költségek csökkentési lehetőségeinek kidolgozása.
- Elmaradt közös költség és egyéb kintlévőségek törvény szerinti behajtattatása.
- Közös költségek befizetéseinek albetétenkénti nyilvántartása, havi intervallumban.
- Éves részletes pénzügyi elszámolás készítése.
- Éves költségvetési javaslat készítése.
- Általános működési és üzemeltetési költségek kifizetése.
- Közüzemi, karbantartási, javítási számlák ellenőrzése, kifizetése.
- Banki ügyletek és átutalások intézése.
Karbantartási-, felújítási-, korszerűsítési tervezés
- Az épület állapotának, állagának egységes és szerkezetenkénti felmérése.
- Az épület és szerelvényei állagának folyamatos figyelése, ellenőrzése.
- A váratlanul bekövetkezett meghibásodások, és a tulajdonosok által bejelentett hibák elháríttatása.
- Gondoskodás a társasház megfelelő karbantarttatásáról.
- Éves, és távlati karbantartási, felújítási javaslatok készítése, valamint azok árajánlatainak megkérése és közgyűlés elé terjesztése, garanciális időn belüli hibajavítások kieszközölése.
- Biztonságot, életminőséget javító korszerűsítések javaslatainak előterjesztésre.
- Pályázati lehetőségek figyelése.
- Felújítás (teljes/részleges) finanszírozásához lehetséges külső források felkutatása.
- Felújítási munkák előkészítése, kiviteleztetése, terveztetése valamint ellenőrzése.
Jogi szabályozások megalkotása
- A tulajdonosokkal együttműködve.
- Szervezeti- Működési Szabályzat/Házirend tervezetének elkészítése, felterjesztés elfogadásra.
- Takarítási szabályzat tervezetének elkészítése, felterjesztés elfogadásra.
- Adatvédelmi Szabályzat tervezetének elkészítése, felterjesztés elfogadásra.
- Tűzvédelmi Házirend és a kötelező műszaki felülvizsgálatok elkészíttetése.
- A társasház képviselete bíróság, hatóság, külső szervek, személyek előtt, szükség esetén, jogi segítség igénybevételével.
Hasznosítási javaslatok
- A társasház gazdálkodását érintő egyéb bevételi források felkutatása (értékesítés, bérbeadás, stb.).
- A lehetséges hasznosítások kidolgozása, pénzügyi elemzése, határozati javaslat előkészítése, határozat végrehajtása.
Társasházzal kapcsolatos egyéb ügyek intézése
Külön díjazással!
- Adó- és járulék kötelezettséggel érintett adóbevallások elkészítése, és beadása.
- Társadalombiztosítási ügyek intézése.
- Munkaviszonnyal kapcsolatos adminisztráció, bérszámfejtés, munkabér kifizetése.
- Munkaköri leírások alapján az elvégzett munkák figyelemmel kisérése, számonkérése.
Fontos!
Megbízatásunk esetén a társasház iratainak, dokumentumainak, közös helyiségek kulcsainak, pénzügyi nyilvántartásának és pénzkezelési helyek feletti rendelkezés részünkre való átadása előtti időszak pénzügyi elszámolásáért felelősséget nem vállalunk!
Átadás előtt meghozott és folyamatban lévő közgyűlési határozatok végrehajtásáért bizonyos esetekben nem áll módunkban felelősséget vállalni!
Az átadás előtti időszakra vonatkozó pénzügyi nyilvántartást (akár újra készítést, ellenőrzést) kizárólag közgyűlési határozat alapján és külön díjazásért vállaljuk.
Szolgáltatásainkban törekszünk a társasházak ügyeit teljeskörűen intézni és a házat hatékonyan, szakmailag a legmagasabb szinten működtetni.
Elhivatottságunk, 15 éves rutinunk és támogatásukról biztosító referenciáink erős alapot képeznek arra vonatkozóan, hogy ügyfeleink a legnagyobb megelégedettséggel tapasztalják meg munkánk eredményességét mind a jelenben és jövőben is.
Keresse cégünket bizalommal!