Áraink
Általános és konkrét aktuális díjazásaink
2024. január 01. naptól társasházkezelésre és közös képviseletre vonatkozó általános áraink pénzügyi nyilvántartás szolgáltatással együtt:
1.500 – 3.000 Ft / hó / külön tulajdon.
További költséget számítunk fel, amennyiben a Társasháznak van alkalmazottja, vagy egyéb, adóköteles bevétele származik.
A költség mértéke: 9.500.-Ft / hó / alkalmazott, illetve adóköteles bevétel.
Árajánlat készítéséhez szükséges felmérő űrlapot igénylő kérésére elektronikus vagy nyomtatott formában biztosítjuk.
Díjazásunk a következőket tartalmazza
Általános kezelői és képviseleti szolgáltatásaink munkadíja
Bankszámlák kezelése
Pénztár kezelése
Pénzügyi nyilvántartás
Ügyintézés
Iratkezelés és tárolás
Kommunikációs költségek
(telefon, internet, stb.)
Útiköltség
Társasházat terhelő, kezeléssel kapcsolatos kiadások
Postai, irodai költségek
Jogi kiadások, illetékek
Pályázat készítési díj, bérleti díjak
Forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeinken és kérje társasházára szabott ajánlatunkat!
Alkalmi munkák díjazásai, nem szerződött partnereinknek
Szervezeti- és Működési Szabályzat tervezetének elkészítése
54 000 Ft
Társasházzá alakulás ügyintézési díja
2 500 Ft / albetét
Aktuális tulajdonosi adatok átadása
800 Ft / albetét
Aktuális tulajdonosi adatok átadása, részaránytáblázattal
7 000 Ft + 900 Ft / albetét
Szaktanácsadás
7 400 Ft / óra
Pénzügyi nyilvántartás társasházra szabott excel táblázata
40 000 Ft
Társasházi honlap készítés, tartalomfeltöltés
115 000 Ft-tól
Cégünk által fejlesztett társasházi honlap karbantartás, frissítés (1 alkalom)
3 000 Ft
Alanyi ÁFA mentességünk alapján Általános Forgalmi Adót nem számlázunk ki!
Keresse cégünket bizalommal!